מזגן מיני מרכזי חסכוני

באקלים הישראלי, אחד הדברים החיוניים ביותר בחודשי הקיץ החמים בכל בית הוא מזגן. כיום, כמעט ולא ניתן למצוא בית שאינו מצוייד במזגן אחד לכל הפחות. בעקבות הביקוש הגדול, ישנם כמה וכמה סוגים שונים של מזגנים כאשר המרכזיים הם מזגן עילי ומזגן מיני מרכזי. המזגן הנפוץ ביותר הוא מזגן עילי אשר מגיע בשתי יחידות.היחידה הראשונה תלויה בחלל אותו תרצו למזג והיחידה השניה מחוץ לדירה. מזגן זה מסייע למיזוג אוויר החלל בו הוא מצוי בלבד לעומת מזגן מיני מרכזי אשר מאפשר לאיזון טמפרטורות בין כלל חלקי הבית.

מזגן מיני מרכזי רגיל לעומת מזגן מיני מרכזי בשילוב טכנולוגיית אינוורטר

יתרון משמעותי זה של מזגן מיני מרכזי בהשוואה למזגן עילי, לעיתים בא בעוכריו. מזגן מיני מרכזי כולל מנוע גדול הרבה יותר מהמנוע של המזגן העילי. נתון זה על פי רוב משפיע באופן ישיר על צריכת החשמל. נוסף על כך, מזגן מיני מרכזי מצריך עבודת התקנה ארוכה ומסובכת במיוחד. על מנת להתקין מזגן מיני מרכזי אלקטרה בדירה ללא תשתיות לכך, תידרש עבודת הכנה ארוכה של תשתיות, חציבת קירות, הנמכת תקרה ולא מעט עבודות גבס. לכן, רוב הבוחרים לעשות שימוש במזגן בכל רחבי הארץ בוחרים באפשרות של מזגן עילי חסכוני ופשוט להתקנה.

גם מזגן מיני מרכזי יכול להיית חסכוני – טכנולוגיית ויסות צריכת החשמל

אך בשנים האחרונות חלו לא מעט שיפורים טכנולוגיים אשר מאפשרים לכם ליהנות ממגוון עשיר של יתרונות במזגן מיני מרכזי שלא היו בעבר. אם עד לפני מספר שנים עוצמתו של המזגן המיני מרכזי היוותה חיסרון הבא לידי ביטוי בצריכת יתר של חשמל, הרי לנו שכיים בעזרת כמה שיפורים טכנולוגיים, ניתן ליהנות ממזגן מיני מרכזי חסכוני במיוחד. מזגן מיני מרכזי אינוורטר נחשב למזגן מיני מרכזי חסכוני במיוחד בשל שילוב טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת לחסוך לא מעט חשמל בעת פעולת המזגן.

מיזוג כלל חדרי הדירה באופן שווה עם צריכת חשמל מינימלית – כך זה עובד

מזגן מיני מרכזי ישן, עשה שימוש בכל עוצמת המנוע ברוב משך פעולתו. בשל העובדה הפשוטה שמזגן מיני מרכזי מיועד למזג דירות שלמות על כלל חדריהן, הוא מצוייד במנוע גדול ועוצמתי במיוחד הצורך לא מעט חשמל. בהשוואה למזגן עילי קטן הכולל מנוע בעל עוצמה של כוח סוס אחד, מזגן מיני מרכזי הכולל מנוע עוצמתי של 5 כוח סוס היה נחשב לבזבזני במיוחד. אך כיום, בעקבות השיפורים הטכנולוגיים אתם יכולים ליהנות ממיזוג של כלל חלקי הדירה שלכם באופן שווה ללא צריכת חשמל מופרזת.

כבר לא עושים שימוש במלוא עוצמתם באופן תמידי – טכנולוגיית אינוורטר

בעזרת מזגן מיני מרכזי אינוורטר, אתם יכולים ליהנות מהתאמת עוצמת החשמל לעומסי החום או הקור בהתאם לעונה. כלומר, בניגוד למזגנים מיני מרכזיים שהיו בעבר צורכים כמות אדירה של חשמל בשל הפעלת כל עוצמת המנוע ברוב משך פעולתם, כיום מזגן מיני מרכזי חסכוני המצוייד בטכנולוגיית אינוורטר מאפשר חיסכון מירבי בחשמל על ידי התאמת עוצמת המנוע לעומסי החום או הקור בהתאם לעונה. כאשר חם במיוחד, המזגן ידע להזרים עוצמה מספקת על מנת להגיע לקירור מהיר ומיטבי. לאחר מספר דקות כשהטמפרטורה מעט תתאזן, הוא ידע לחסוך באנרגיה ולהפעיל עוצמה פחותה לשמירת טמפרטורה קיימת.

התקנת מזגן מיני מרכזי חסכוני בחשמל – כל מה שחשוב לדעת על עבודות ההתקנה

חשוב להדגיש ולומר כי התקנת מזגן מיני מרכזי אינה פשוטה כלל ומצריכה בעל מקצוע מקצועי ואמין במיוחד. במקרים מסויימים התקנת מזגן מיני מרכזי חסכוני תעלה לכם כמה אלפי שקלים בצירוף עבודות גבס, מגוון תעלות אוויר, תשתיות וצנרות גז, עבודות חציבת קירות ועוד. על מנת להצליח להתקין מערכת מזגן מיני מרכזי חסכוני ומתקדם בדירה שלכם, חשוב לבחור נכון מתקין מקצועי. לשם כך עליכם לערוך סקר שוק קטן הכולל כמה שלבים פשוטים. בשלב הראשון, עליכם ליצור קשר עם כמה שיותר מתקינים רלוונטיים. לאחר שיצרתם קשר עם כמה מתקינים שונים, חשוב לבצע מספר פעולות סינון על מנת להישאר עם המקצועיים והאמינים ביותר.

התקנת מזגן עילי שונה בתכלית מהתקנת מזגן מיני מרכזי חסכוני

בשונה ממזגן עילי המצריך התקנה מינימלית וזולה יחסית, מזגן מיני מרכזי חסכוני ומתקדם מצריך פעולות התקנה נרחבות המחייבות אתכם להקדיש זמן ומחשבה לבחירה נכונה של איש מקצוע מיומן ומקצועי. בשלבי הסינון חשוב להתמקד ברמת המקצועיות של המתקינים וכן ברמת אמינותם. מזגן מיני מרכזי אלקטרה 4.5 כ"ס וכן מזגן מיני מרכזי אלקטרה 5 כ"ס נחשבים למזגנים ממוצעים בגודלם שיכולים להוות עבורכם אינדיקציה לעלויות ההתקנה של מזגן מיני מרכזי חסכוני ממוצע.

כך תצליחו לבחור נכון מתקין מקצועי ומיומן שידע להתמודד עם כלל עבודות ההתקנה של מזגן מיני מרכזי

במטרה לבדוק את רמת מקצועיותם וכן את רמת אמינותם של כלל המתקינים שאיתרתם, חשוב לבדוק פרטים נרחבים אודותיהם מאנשים אשר בחרו לשכור את שירותיהם בעבר. אם אתם מכירים אדם שבחר לשלב בדירתו מזגן מיני מרכזי אינוורטר וממליץ על מתקינו, טוב לשמוע ממנו אודות מקצועיותו, גימורי עבודתו, משך עבודתו וכן מחירו עבור השירות. אך גם אם אתם לא מכירים אישית, תוכלו לקרוא חוות דעת באינטרנט אודות כלל המתקינים שאיתרתם. כמה שיותר חוות דעת על שירות מקצועי ומהיר אמורות לסמן על מתקין איכותי.

לאחר פעולות הסינון, חשוב לבדוק את הצעות המחיר של כלל המתקינים הטובים ביותר, כך תצליחו ליהנות ממזגן מיני מרכזי חסכוני במחיר התקנה הוגן. שילוב של מקצועיות עם תמחור הוגן יבטיחו לכם בעל מקצוע ללא פשרות שידע לספק את כלל צורכי מזגן מיני מרכזי אינוורטר בדירתכם.

הכירו מספר מזגנים מיני מרכזיים מומלצים

המזגנים הנפוצים ביותר שיאפשרו לכם לעשות שימוש במזגן מינמי מרכזי תוך חיסכון כלכלי בעזרת טכנולוגיה מתקדמת הם: מזגן מיני מרכזי אלקטרה eld 40, מזגן מיני מרכזי אלקטרה emdv60, מזגן מיני מרכזי אלקטרה emdv40, מזגן מיני מרכזי אלקטרה emdv50, מזגן מיני מרכזי אלקטרה emd, מזגן מיני מרכזי אלקטרה emdv40/3, מזגן מיני מרכזי lg inverter 60, מזגן מיני מרכזי lg inverter 40, מזגן מיני מרכזי tadiran wind inverter 65/3, מזגן מיני מרכזי tadiran wind inverter 50/3 ועוד.

טכנולוגיית אינוורטר מנפצת מוסכמות – מזגן מיני מרכזי וחיסכון בחשמל הולכים ביחד!

אז ראינו שבשונה מהמקובל לחשוב, כיום ניתן ליהנות ממזגן מיני מרכזי חסכוני למדי בעזרת טכנולוגיה מתקדמת. היתרונות של המזגן המיני מרכזי בעבר היו נספרים גם בתור חסרונות מצד צריכת חשמל מוגברת ועלויות גבוהות של תשלומי החשמל, אך בשנים האחרונות המצב השתנה לחלוטין. מזגן מיני מרכזי חסכוני ומתקדם יודע לווסת את עוצמתו בהתאם לצרכי הבית וכך לחסוך לא מעט חשמל. על כן בשנים האחרונות הוא הופך שכיח יותר ויותר בבתים רבים בכל רחבי ישראל עם מגוון עשיר של יתרונות משמעותיים על פני מזגן עילי הנחשב לשכיח ביותר.