תריסי אור חשמליים אלו הם תריסי גלילה שבאמצעותם ניתן להכניס יותר אור הביתה, גם כאשר התריס עצמו סגור, כך שהחדר אינו חשוך ועדיין נשאר מואר ומאוורר. בתריסי אור, המרווחים בין התריסים הרבה יותר גדולים, והשלבים עצמם צרים יחסית לתריסים חשמליים אחרים, כך גם כאשר התריס נמצא למטה עדיין נכנסים אור ואוויר אל תוך הבית, אך מבלי לפגוע בפרטיות של מי שנמצא בפנים.

תריסי אור חשמליים מציעים יתרונות רבים, ובעיקר בידוד מצוין

תריסי אור מאוד חזקים ועמידים, הם מיוצרים משלבים מוקצפים או מאלומיניום. הם פשוטים להפעלה כמו תריסים חשמליים ומציעים בידוד מצוין. תריס אור חשמלי מבודד מבחינה תרמית ואקוסטית ולכן שומר היטב על הטמפרטורה בפנים הבית. כך גם כאשר יש שמש ישירה, התריס מכניס אור אך משאיר את החום מחוץ לבית. כאשר הטמפרטורה בפנים הבית נשארת אידיאלית, אינכם צריכים להפעיל את המזגן בתדירות כה גבוהה, מה שחוסך לכם בסופו של דבר בעלויות החשמל.

תריסי אור חשמליים ללא ספק שווים את ההשקעה

תריסי אור חשמליים כוללים שלושה מצבים והם פתוח, סגור או מצב ביניים בו התריס סגור עד למטה אך השלבים מעט פתוחים, כאשר השליטה במצב התריסים מתבצעת על ידי שלט, מפסק ידני או מערכת בית חכם. ישנם שני סוגים של תריסי אור חשמליים, אחד מהם חזק יותר ומיוצר מאלומיניום והשני מיוצר מאלומיניום ופוליאורטן מוקצף, מה שהופך אותו לקל מחד, ומאידך לבעל יכולות בידוד תרמיות ואקוסטיות ברמה גבוהה. עיצוב זה של התריס, יחד עם יכולות הבידוד שלו, מאפשר להכניס לבית אוויר צח ואור טבעי ובכך הוא מונע את הצורך בהדלקת המזגן. התריס מכיל גם חומרים ייעודיים לבידוד ברמה גבוהה, ואולי הוא דורש מעט יותר השקעה לעומת תריסים חשמליים אחרים, אך זו השקעה משתלמת שתחזיר את עצמה, עם החיסכון בחשמל.

כל היתרונות של תריסי אור חשמליים

תריס אור חשמלי מציע יתרונות רבים לאלו שבוחרים בו. הוא מיוצר מחומרים עמידים, ולכן יחזיק מעמד לאורך שנים רבות עם סיכוי מינימלי לתקלות. למרות שהוא מאפשר להכניס אור ואוויר הביתה, הוא עדיין שומר על דיסקרטיות מרבית, הוא פשוט וקל לתפעול, רמת הבידוד שלו גבוהה והניקיון שלו קל ופשוט ביחס לתריסים חשמליים אחרים. כמו כן, תריסי אור מיוצרים מחומרים מאוד חזקים שמגנים על הבית מפני אורחים לא רצויים, מה גם שניתן לנעול אותם בקלות על ידי פתרון נעילה מובנה.